LEGALNY FAKE GPS – WYKLUWANIE JAJEK W DOMU – Pokemon Go Gameplay

KONKURS – CO 500 LIKE – 3 KONTA 5x LURE MODULE DLA WAS!
(aby wziąć udział, napisz jakiś komentarz)
(zwycięzcy poprzedniej edycji zostaną wyłonieni po 22:30 w przypiętym poście pod tym filmem)

ZAPRASZAM DO SPOŁECZNOŚCI!!!
→ https://www.facebook.com/Mnvsky/
→ https://www.facebook.com/groups/953373428127554/
→ https://www.instagram.com/paulmnvsky/
→ https://www.instagram.com/panna.florentyna/
→ SUBSKRYBUJ PO WIĘCEJ!!!

Mail: paulmnvsky@gmail.com

LEGALNY FAKE GPS WYKLUWANIE JAJEK W DOMU Pokemon Go Gameplay

____________________________________________________________
Proszę nie pisać pytań o MAPY DO POKEMON GO, RADAR DO POKEMON GO, FAKE GPS, FLY GPS, BOTY DO POKEMON GO – nie odpowiadam na takie pytania.

Comments

PokeMaster XD says:

Fajna koszulka królikowa

Krzychu Krzychu says:

tesz

Krzyś Messiplus says:

zrób odcinek z łapania żadkich poksów

Bartek Stawiarski says:

siema, czy w lato tak mniej wiecej w polowie czerwca bd cie mozna spotkac w gdyni? Bo jade do Polski na wakcje i bede w Gdyni iz z tad pochodze. Pozdro

Tomek says:

mi nie dziala

Mateusz Kozana says:

cześć Paul..

Maciej Wiśniewski says:

elo

ZosiaM says:

komentarz

Założyłem konto żeby subować króla ryb says:

A mi tam sama biega po domu.

luicios msp says:

caemu masz konto dziewczyny

No Pain No Gain says:

No stary ale kombinacje… Ja wykluwam tak jajka od prawie początku gry. Nic nie zmieniam w ustawieniach,a sposób na gubienie się GPSa jest banalnie prosty.. wystarczy położyć na telefon aluminiową puszkę,ewentualnie jesli ktoś posiada to zamknąć telefon w aluminiowym etui ochronnym,tzw. mirror bumper case i efdekt mamy o wiele lepszy jak ten pokazany na filmiku. Nie raz postać potrafiła biegać mi po promieniu w granicach 1km. Jeszcze jedną rzecz należy w tym uwzględnić, że jeżeli postać nie będzie chciała nam biegać po okolicy,a gps się nie chce gubić to wystarczy wyłączyć,a następnie włączyć lokalizację. Strasznie przekombinowałeś w tym odcinku z tym sposobem gps.. ten program,o którym wspomniałeś na początku jest zupełnie bez sensu. W ustawieniach możemy sobie wyłączyć opcje wygaszania ekranu. Wszystko oparte na własnym doświadczeniu.
Pozdrawiam.

Krzyś Messiplus says:

w moim pokoju wariuje

stawiara says:

Też mam blastoisa

Jowita Ogonowska says:

fajny odcineczek

Oficer Gamer says:

halo

Gatman XD says:

zeobić intro w stylu marvela

Sławomir Machowski says:

ja cie szukałem w gdyni hacker

Miszcz Wpierdolu says:

pierwszy filmik jaki obejrzalem na twoim kanale i zaczęło mi sie to podobać xD

Dominik Kr says:

I mnie nie ma zwieksz dokladnosc

Allter says:

XD

Samsonek says:

witam

Szymon Pestka says:

lurki modulki

Dawid Dziubczyk says:

ja chcę

Barbara Kozaczuk says:

poka bydlaka

dziki dzik says:

kiedy wyniki tego dzisiejszego konkursu o lury

Lilianka 448 says:

jade dzisiaj do lasu konkretnie do sadu w lesie

HypnoSkales says:

Ja po prostu siedzę w salonie i mi chodzi wokół bloku i tak się wykluwa 😀

Daria Matysek says:

elo chciałam by wygrać lurka

Stasiu G says:

kacham Friza

Tomeg * says:

mi lokalizacja waryjuje jak z jednego do drugiego pokoju przechodze

Jacek Nazimek says:

okk

Założyłem konto żeby subować króla ryb says:

I po co mówiłeś

Kacper Rosiński says:

ok

Kuba Vlog says:

Kto z Gangu Dzwoneczka

Krzyś Messiplus says:

kupisz sobie pokemon go plusa bo na lurach by ci się przydał

Paweł Kata says:

Sorki ze dopiero teraz obejrzalem ale nie mialem czasu i nie zobaczylem ze film jest i teraz obejrzalem i mega 😉

Seweryn Chudy says:

chej

Założyłem konto żeby subować króla ryb says:

jakiś komentarz

Norbert Gra says:

chciałbym wygrać

LAQ TV says:

lure

lunor xdxdxd says:

rfab

Kamil ex says:

Pamiętasz mnie

Igor Kłobutowski Kłobutowski says:

mam 24 lvl w pokach

Michał Mikuła says:

elo mi sie primape pojawil kolo domu

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!